2019-2020 роки

 

 

 

Ланцут обкладинка

Sribnyak Ihor. Encyklopedia jeniectwa: ukraiński Łańcut. Warszawa-Paryż: Międzynarodowy konsorcium naukowo-edukacyjnyim.LucienaFebvra, 2018. 115 s. http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24320

У книзі здійснено комплексний аналіз умов перебування та основних проявів культурно-освітньої діяльності інтернованих вояків-українців у таборі Ланцут (Польща) у 1920-1921 рр. Впродовж цього часу табір кількаразове змінював свій статус (табір полонених – Українська збірна станиця – табір інтернованих), але кожного разу вояки-українці налагоджували в ньому інтенсивне національно-культурне життя. Таборове повсякдення вояків-українців завжди було пов’язане з подоланням побутових труднощів, але завдяки діяльності культурно-мистецьких організацій (театр, хор, оркестр) життя інтернованих не залишала надія на краще. Крім того, навчання в таборових школах, відвідування різноманітних освітніх курсів дозволяло всім бажаючим поповнити запас своїх знань, що було надзвичайно важливим в умовах таборової ізоляції. Місію скріплення національної свідомості вояцтва та зміцнення їх морального духу ефективно виконувала таборова преса, що у свою чергу дозволяло запобігти деструктивним процесам у середовищі інтернованих. Переважна більшість інтернованих була готова й надалі витримувати всі невигоди таборового існування, щиро вірячи в ідеали Української Народної Республіки та неминучість повалення радянської влади в Україні.


 

Голованов  книга

Голованов С. О.

Всесвітня історія. Історія України ( інтегрований курс) : підручник для 6 класу закладів середньої освіти. – Тернопіль: Астон, 2019. – 224 с.

Зміст підручника відповідає чинній програмі МОН України з предмета «Всесвітня історія. Історія України. Інтегрований курс» для 6 класу закладів загальної середньої освіти. Навчальний матеріал, поданий у підручнику, сприятиме розвиткові аналізування й зіставлення історичних подій, а також формуванню розуміння історичного минулого українського народу як складової історії людства.

Ураховуючи новизну і певну складність вивчення історії для молодших підлітків, підручник представлено у вигляді уявної мандрівки у часі , протягом якої школярі разом з учителем можуть яскраво уявити історичні події так, ніби бачили їх на власні очі. Запитання та завдання зорієнтовані на вікові особливості шестикласників.

Видання призначено для навчання учнів (учениць) у 6 класі, студентів педагогічних навчальних закладів, а також педагогів – істориків.

 

 

 

Факультет у соціальних мережах